|
№
заняття
|
Назва
розділу, теми
|
лек.
|
лаб.
|
срс
|
Літ-ра
|
Тема 1. Вступ.
Апаратне та програмне забезпечення ПК
|
1
|
Вступ. Задачі
курсу. Правила техніки безпеки та поведінки в лабораторії.
Апаратне та
програмне забезпечення ПК.
|
2
|
|
4
|
[1], [3], [14]
|
|
Всього по
темі: 6
|
2
|
|
4
|
|
Тема 2. Текстовий процесор MS Word 2010
|
2
|
Огляд програм
пакету Microsoft Office 2010.
Основні
характеристики MS Word. Інтерфейс програми. Створення та редагування
документів. Форматування документів Створення та вставляння формул. Створення
змісту. Робота з окремими елементами документа (списки, буквиця, колонтитули,
символи)
|
2
|
|
4
|
[2], [4]
|
3
|
Таблиці в
документах MS Word. Параметри друку документів. Ділова та ілюстративна графіка
|
2
|
|
2
|
[2], [4]
|
4
|
Лабораторна робота
№1. Введення, редагування та форматування документів
|
|
2
|
|
[7], [8], [9]
|
5
|
Лабораторна робота
№2. Оформлення текстових файлів графічними зображеннями. Вставка символів та
формул.
|
|
2
|
|
[7], [8], [9]
|
6
|
Лабораторна робота
№3. Створення та редагування таблиць. Попередній перегляд та параметри друку
документів
|
|
2
|
|
[7], [8], [9]
|
7
|
Лабораторна робота
№4. Пошук, вставка та заміна елементів тексту. Перевірка орфографії та
правопису. Редагування створених файлів. Створення гіперпосилань.
|
|
2
|
|
[7], [8], [9]
|
8
|
Лабораторна робота
№5. Створення складних документів
|
|
2
|
|
|
9
|
Обов’язкова
контрольна робота «Текстовий процесор
MS Word”
|
2
|
|
|
|
|
Всього по
темі:
22
|
6
|
10
|
6
|
|
Тема 3. Системи
перекладу та перевірки орфографії, правопису та системи розпізнавання
текстово-графічних образів.
|
10
|
Система
автоматичного перекладу текстів Pragma. Сканери. Розпізнавання текстово-графічних образів за допомогою
програми FineReader.
|
2
|
|
2
|
[1] ,[2]
|
11
|
Лабораторна робота
№6. Робота з системою перекладу та перевірки орфографії Pragma. Розпізнання графічної та текстової
інформації за допомогою FineReader.
|
|
2
|
|
[1] ,[2]
|
|
Всього по темі: 6
|
2
|
2
|
2
|
|
Тема 4. Табличний
процесор MS Excel 2010
|
12
|
Поняття про
електронні таблиці. Інтерфейс програми
Microsoft Excel. Створення та редагування електронних таблиць в Excel.
Автозаповнення. Форматування комірок.
|
2
|
|
4
|
[2], [5], [10]
|
13
|
Робота з функціями
і формулами в Excel. Побудова діаграм і графіків.
|
2
|
|
2
|
[2], [5], [10]
|
14
|
Робота з базами
даних в Excel. Використання форм. Фільтрація даних. Групування даних. Зведені
таблиці.
|
2
|
|
2
|
[2], [5], [10]
|
15
|
Лабораторна робота
№7. Створення, форматування та редагування таблиць, побудова діаграм
|
|
2
|
|
[7], [11]
|
16
|
Лабораторна робота
№8. Використання формул та функцій при розв′язанні задач.
|
|
2
|
|
[7], [11]
|
17
|
Лабораторна робота
№9. Побудова діаграм, створення графіків функцій.
|
|
2
|
|
[7], [12]
|
18
|
Лабораторна робота
№10. Робота із списками та базами даних у Excel. Фільтрація даних.
|
|
2
|
|
[7], [12]
|
19
|
Лабораторна робота
№11. Зведені таблиці. Групування даних. Аналіз даних.
|
|
2
|
|
[7], [12]
|
20
|
Лабораторна робота
№12. Розв’язування економічних, фінансових та статистичних задач.
|
|
2
|
|
[7], [12]
|
|
Всього по
темі:
26
|
6
|
12
|
8
|
|
Тема 5. СУБД MS Access
2010
|
21
|
Поняття про бази
даних. Робота з таблицями в Access. Типи та властивості полів. Робота з
вікном Бази даних. Створення бази даних.
|
2
|
|
4
|
[2], [5], [13]
|
22
|
Схема бази даних та
зв’язування таблиць. Створення та використання запитів.
|
2
|
|
2
|
[2], [5], [13]
|
23
|
Робота з формами та
звітами. Перегляд та параметри друку звітів.
|
2
|
|
4
|
[2], [5], [13]
|
24
|
Лабораторна робота
№13. Створення таблиць. Робота зі структурою таблиці.
|
|
2
|
|
[7], [13]
|
25
|
Лабораторна робота
№14. Створення бази даних. Заповнення таблиць, редагування та пошук даних.
|
|
2
|
|
[7], [13]
|
26
|
Лабораторна робота
№15. Створення форм для роботи з даними.
|
|
2
|
|
[7], [13]
|
27
|
Лабораторна робота
№16. Робота із запитами до бази даних.
|
|
2
|
|
[7], [13]
|
28
|
Лабораторна робота
№ 17. Типи звітів. Створення звітів та їх редагування в режимі конструктора.
|
|
2
|
|
[7], [13]
|
|
Всього по
темі:
26
|
6
|
10
|
10
|
|
Тема 6. Комп’ютерні
мережі.
|
29
|
Характеристика
комп’ютерних мереж. Принципи роботи Internet. Системи адресування в Internet
|
2
|
|
2
|
[1], [2], [3]
|
30
|
Лабораторна робота
№18. Сеанс в Internet. Збереження та редагування інформації.
|
|
2
|
|
[1], [2], [3]
|
31
|
Лабораторна робота
№19 Виконання індивідуального завдання.
|
|
2
|
2
|
[1], [2], [3]
|
|
Всього по
темі:
10
|
2
|
4
|
4
|
|
Тема 7. Безпека
інформації. Перспективи розвитку інформаційних технологій
|
|
|
|
|
32
|
Актуальність
захисту інформації. Захист інформації від пошкоджень і несанкціонованого доступу
Основні тенденції розвитку інформаційних технологій. Сховища даних.
|
2
|
|
4
|
|
33
|
Лабораторна робота
№20. Використання програм захисту інформації
|
|
2
|
|
|
34
|
Системи штучного інтелекту. Інформаційні технології в освіті.
Залік
|
2
|
|
|
|
|
Всього по
темі: 10
|
4
|
2
|
4
|
|
|
Всього по курсу:
108
|
28
|
40
|
40
|
|
|
 Updating...
Ċ Валентина Вернигора, 26 вер. 2016 р., 06:44
Ċ Валентина Вернигора, 26 вер. 2016 р., 06:44
Ċ Валентина Вернигора, 26 вер. 2016 р., 06:45
Ċ Валентина Вернигора, 26 вер. 2016 р., 06:45
Ċ Валентина Вернигора, 26 вер. 2016 р., 06:49
|